|
Költeni mindenki költ rá, de egyesek
inkább befektetnek a marketingbe!
Önnel mi a helyzet?
Ha Önnek boltja, vagy matricázott cégautója van, számlát
bocsát ki, vagy rendszeresen megszólítandó ügyfélköre van, esetleg eredeti és
egyben emlékezetes névjegykártyát szeretne, úgy érdemes pár percet szánnia
arra, hogy megtudja mi az az apró
trükk, amivel kiemelkedhet a tömegbõl.
Önben is felvetõdött már a kérdés, hogy mindaz a rengeteg
pénz, amit a cége marketingre költ, hatékonyan dolgozik-e? Ön is folyamatosan
keresi azokat a marketing eszközöket, amelyek hatékonysága kimagasló?
A hatékony reklámeszköz nem feltétlenül drága is egyben!
Biztosan ismer Ön is olyan cégeket, amelyek hatalmas
összegeket költenek a reklámozásra, de a várt eredmények elmaradnak. Mi azonban
ismerünk néhány olyan céget, akik keveset költenek marketingre, de az valahogy
mégis mûködik.
Mi az õ titkuk?
Õk azok, akik a megfelelõ eszközöket használják, õk azok, akik
nyitottak az újra! Olyan módszerekkel érik el a vásárlóikat, amit még kevesen
használnak.
Konkrét alkalmazási példákat szeretnék látni! Klikk ide!
Szeretne Ön is közéjük tartozni?
Rendben, de elõször nézzük meg, hogy mi a baj a mindenki által
használt eszközökkel!
-
A vásárlókat érõ reklámzaj egyre hangosabb, így a figyelmüket megragadni egyre
nehezebb!
-
A sokak által használt marketing eszközök hatékonysága az idõ múlásával
meredeken esik!
-
Több eszközzel szemben hevesen nõ az elutasítás, pl.: kéretlen e-mail-ek,
minden ötletet nélkülözõ szórólapok, stb…
Az Ön egyik legkomolyabb marketing feladata is az, hogy
megtalálja azokat a módszereket, amelyek segítségével az érdeklõdõknél,
vásárlóknál egy olyan élettérbe léphet be, amit mások még nem használnak, és a
vásárlók nyitottak is rá.
-
Gondoljon bele: nem lenne csodálatos, ha a szórólapja alapján több komoly
érdeklõdõ lenne?
-
Ugye jó lenne, ha a felmatricázott autó valódi, mûködõ reklámfelület lenne?
-
Ugye hogy fellendítené a forgalmát, ha az ünnepek elõtti nyitvatartási rendrõl
könnyen és biztosan tájékoztathatná a törzsvásárlóit? És ha egyben
emlékeztethetné õket arra, hogy visszavárja õket?!
-
Nagyszerû lenne, ha orvosként a betegét diszkréten, de mégis hatásosan
figyelmeztethetné, hogy ideje ismét meglátogatni a szûrõvizsgálatát? És ha
mindez még csak nem is kerülne Önnek sok idõbe?
-
Szeretne egy olyan névjegykártyát, amilyen ma még csak nagyon keveseknek van?
És ugye mennyivel szebb lenne mindez, ha még arról is rögtön értesítést kapna,
ha valaki a névjegye alapján érdeklõdött Ön után?
Konkrét alkalmazási példákat szeretnék látni! Klikk ide!
Mi a megoldás?
Reklámüzenet
Olyan információval szolgálni, amit az ügyfél maga kér!
Az emberek többségének a mobiltelefonjához való kötõdése meglepõen mély. Egy
személyes, erõs kötõdést kiváltó használati tárgy. Használja ki ezt a
lehetõséget, és üzenetét jutassa el sms -ben erre, a mindig kéznél levõ
eszközre! Mindezt tegye úgy, hogy az üzenetet maga az ügyfél kéri, így az csak
olyanokhoz jut el, akiket az üzenete potenciálisan érdekel. Tegye ezt úgy,
ahogy az Ön konkurenciája még nem teszi!
"Á, ez már lerágott csont../ Az én üzletemben ez úgysem
mûködik…."
Reménykedjen, hogy Önnel ellentétben sokan valóban így
gondolják!
Ebben az esetben Ön elõtt komoly lehetõség áll nyitva,
ellenkezõ esetben pedig érdemes gyorsabbnak lennie, mint a többiek!
Hogyan is néz ki mindez a gyakorlatban? Ön információt, és
ezzel egyben szolgálatot kínál, mint például az elérhetõségeit (nyitva tartás,
honlap cím), vagy akciókhoz való hozzáférést, esetleg lehetõséget arra, hogy az
ügyfél fel tudja jegyezni a látott információt.
Gondoljon bele: hány matricázott autót látott már, amin volt
néhány olyan adat, amit jó lett volna feljegyezni, de ilyenkor persze nincs az
embernél se ceruza, se papír.
Van-e annál szebb marketinges álom, amikor ilyenkor az ügyfél
maga kéri, hogy mindezt küldje el neki egy sms -ben? És ha mindehhez Önnek
szinte semmit nem kell tennie? Fokozhatjuk még? Biztos lehet benne: egy mások
által még szinte alig érintett „marketing élettér” nyílik meg Ön elõtt!
Konkrét alkalmazási példákat szeretnék látni! Klikk ide!
Hogyan mûködik? Pár egyszerû lépés, és már mûködik is az Ön saját MemoSMS
szolgáltatása!
1. Adja meg a regisztrálandó kódot!
2. Határozza meg a kiküldendõ válaszüzenetet!
3. Ellenõrizze le az egyenlegét!
4. Tájékoztassa az ügyfeleit cége új szolgáltatásáról!
További alkalmazási területek érdeklik? Kattintson ide!
Árak. Mibe kerül a szolgáltatás?
Az Ön ügyfele számára egy normáldíjas sms -be, így joggal
várhatja, hogy az „elviszem, mert ingyen van” módszerrel dolgozó „érdeklõdõk”
nem okoznak Önnek nehezen kontrolálható költségeket.
Ön egy komoly technikai és szoftverháttérrel rendelkezõ
szolgáltatáshoz juthat hozzá, rendkívül kedvezõ áron.
Kérem küldjék el számomra az árlistát!
Összetettebb funkcionalitások megvalósítására is lehetõség
van, ebben az esetben kérjük töltse ki az ûrlapot a kapcsolat
oldalon, és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kiegészítõ szolgáltatásaink:
-
Költséglimit
-
Telefonszámok válaszadásból történõ kizárása
-
Azonnal érvénybe lépõ válaszüzenet szerkesztési lehetõség
-
Dinamikus (idõponttól vagy külsõ információforrástól függõ) tartalom
-
Adminisztrációs sms -ek az Ön egyenlegérõl, a felhasználói statisztikákról
-
Interneten keresztül elérhetõ statisztikák
-
Idõzített üzenetküldési lehetõség, pl.: emlékeztetõk esetében
-
Részletes információk továbbítása az sms -ben megkapott e-mail címre
Engedje meg, hogy árlistánkat megküldjük Önnek!

Azonnali, és ingyenes próbalehetõségért kattintson ide!
Ha most regisztrál, úgy 5 db SMS-t adunk Önnek ajándékba!
|
|